Problémy s odchozí poštou.

Autor: <>, Téma: Informace, Vydáno dne: 26. 05. 2011

Při problémech s odesíláním e-mailů si přečtěte tyto informace.Na to aby tento postup fungoval MUSITE mit zřízený účet na doméně gogonet.cz a tento používat pro odesílání pošty.Pokud máte na doméně gogonet.cz zřízen účet můžete na ně přistupovat i přes WEB rozhrani http://mail.gogonet.cz Přihlášení je celá mailová adresa + nastavene heslo ktere si můžete změnit v kolonce nastavení. Pokud si nechcete zakládat ůčet byl spuštěn SMTP server na posta.gogonet.cz stačí zadat do políčka Odchozí pošta (SMTP) UPOZORNĚNÍ: poštu lze přes tento SMTP odesílat jen ze sítě GogoNET

DÚLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Může se stát ze nepůjdou odesílat e-maily na některé free e-mailové účty např. volný. Příčina tohoto jevu je v tom že tito poskytovatelé mají vázané použití SMTP na vytáčené spojení. Řešení je používat SMTP mail.gogonet.cz což ale vyžaduje zřízení poštovního účtu!! Zřízení poštovního účtu je zdarma pro naše klienty a o zřízení je třeba požádat buď na e-mail admin@gogonet.cz nebo telefonicky případne přes ICQ kontakty jsou uvedené na tomto WEBu, nebo používat neomezené e-maily na seznam.cz apod.

Nastavení účtu vyžadující ověření např. Volný, quick tiscali apod.

Outlook experess záložka Nástroje účty.

Otevře se Vám okno kde dáte 'přidat – pošta‘ pokud máte úćet již vytvořen tyto kroky můžete přeskočit nebo odstraňte účet a vytvořte jej znovu podle tohoto návodu

Otevře se Vám okno kde zadáte jméno které se bude ostatním objevovat u Vašeho e-mailu

Potom zadáte e-mailový účet volny quick a podobně…

Tlačítkem další přejdete na okno kde do položky POP3 zadáte POP3 server poskytovatele služby u volného tedy ‘pop3.volny.cz’a do položky server odchozí pošty zadáte ‘mail.gogonet.cz

Tlačítkem další přejdete do okna kde zadáte přihlašovací jméno a heslo k Vašemu stávajícímu účtu

Tyto údaje by jste měli mít od založení účtu.

Tímto je zřízen účet v outlooku.Proto aby šla odesílat pošta je nutné nastavit ještě několik parametrů.

Zde začněte pokud máte již účet v outlooku zaveden

V záložce pošta vyberete účet, který chcete nastavit a zmáčknete tlačítko vlastnosti.Kliknete na záložku servery a zkontrolujete zda v políčku Příchozí pošta POP3 je správný server vašeho poskytovatele e-mailu potom zkontrolujete SMTP odchozí poštu tam MUSI BÝT mail.gogonet.cz jinak poštu nebude možné odesílat.

Pak zatrhnete volbu Server požaduje ověření a kliknete na tlačítko nastavení.

Otevře se okno kde vyberete volbu Přihlašovat se jako do položky název účtu zadáte přihlašovací údaje e-mailu který jste si nechali zřídit u společnosti Lucito COMP s.r.o.

V názvu účtu musíte zadat celou e-mailovou adresu tedy vasejmeno@gogonet.cz a do políčka heslo zadáte heslo které jste dostali při založení e-mailu na doméně gogonet.Potom ještě zkontrolujete v záložce upřesnit jestli máte správně nastavené porty příchozí  odchozí pošty. SMTP port 25 a POP3 port 110. Tímto je Vaše pošta nakonfigurovaná a bude možné i odesílat e-maily.